понедельник, 18 ноября 2019 г.

БЕЛЫЙ КАРДИГАН

 
729 Beğenme, 23 Yorum - Instagram'da Nursel Akova (@orgu_hanesi): "Açıklama ve tarifler için resmi sola kaydırın."Değişik broşlarla kontes hırka huzurlarınızda. Siz daha da farklı ve gösterişli broşlar bulabilirsiniz belki.bendeniz bunları bulabildim.tarifi sayfamda mevcut. Allah’a emanet olunuz Muhabbetle kalınız.Merhabalar hanımlar.hırkamıza devam ediyoruz. Bir önceki paylaşımda omuzları bitirmiştik.şimdi kol artırmalarını verelim. Tek şişe geçtikten sonra sadece kol tarafına her düz sırada 12 defa artırma yapılır. Ardından sadece gövde tarafına her düz sırada 3 defa artırma yapılır. Sonraki sırada 1 defaya mahsus sadece gövde tarafına her artırma yerinden 2 şer artırma yapılır. En son olarak kol ilmekleri ipe alınarak kol altlarından 4 er artış yapılır ve gövdeye devam edilir. Kolay gelsin . Allaha emaDeğişik broşlarla kontes hırka huzurlarınızda. Siz daha da farklı ve gösterişli broşlar bulabilirsiniz belki.bendeniz bunları bulabildim.tarifi sayfamda mevcut. Allah’a emanet olunuz Muhabbetle kalınız.Merhabalar örgüsever kardeşler.Kontes hırkamıza devam ediyoruz. Amma velakin bu kareleri anlaşılır bir şekilde anlatmaya malesef benim kelime hazinem kifayet etmiyor.bundan ötürüdür ki bir tarif veremeyeceğim😂😂ne görüyorsanız o. Diyebileceğim başka birşey yok şimdilik. Sadece pleler için 3 ilmekten 9 ilmek çıkardım. Aradaki ters ilmekler 5 tane.yine yapmak isteyenler için sorulara cevap vermeye çalışacağım. Bu kifayetsizliğimden ötürü affınıza sığınıyorum. Herkese kolay gelsin. Allah’a ...
.

Комментариев нет:

Отправить комментарий